Site icon Bina Produk Jenama Sendiri di Kilang OEM

Perkhidmatan OEM Pahang

Perkhidmatan OEM (pahang) - kilang oem

Ada ke kilang yang boleh bantu kita dari A to Z? Jawapannya mestilah ada kita hanya perlu memilih sahaja samada nak yang dekat ataupun jauh. Namun lebih baik memilih kilang yang berstatus GMP supaya anda tidak perlu risau tentang produk yang akan dikeluarkan.

Pengenalan OEM (Original Equipment Manufacturer)?

Produk jenama sendiri adalah produk yang dihasilkan daripada kilang OEM (Original Equipment Manufacturer) dengan kandungan yang tertentu mengikut kehendak pelanggan (founder produk). Ia kemudian dipasarkan dengan jenama milik pelanggan tersebut. Pihak kilang akan mengeluarkan produk berdasarkan kuantiti order minima (minimum order quantity) yang telah ditawarkan oleh pengilang. Ini merupakan kaedah yang diminati ramai kerana anda tidak perlu memiliki kilang sendiri yang melibatkan modal jutaan ringgit untuk menghasilkan produk, anda cuma perlu menyediakan modal sahaja untuk buat produk.

Produk OEM yang Ditawarkan.

Industri oem adalah industri yang meliputi pelbagai jenis produk yang boleh dihasilkan namun setiap pengilang menawarkan berbeza produk bergantung pada pengeluar yang anda kunjungi. Dari kosmetik hingga penjagaan diri. Apa sahaja yang anda mahukan sebagai jenama anda sendiri.

UMZ BIOLINE MANUFACTURER SDN BHD ADALAH pengilang produk kosmetik, minuman kesihatan, ubat tradisional. Antara Produk yang kami tawarkan ialah :

Mengapa Anda Perlu Memilih Kami?

Kesimpulannya

Kesimpulannya jika anda memilih memulakan perniagaan produk kecantikan atau kesihatan anda berada di laman web yang tepat. Kami menawarkan produk berkualiti terbaik dengan harga yang kompetitif untuk memenuhi permintaan anda. Syarikat kami telah terlibat dalam bidang ini selama lebih dari 15 tahun dan kami telah mengumpulkan banyak pengalaman dalam pembuatan, pembekalan dan pengeksport bahan-bahan kosmetik, farmaseutikal, produk penjagaan kesihatan dan juga bahan makanan tambahan.

Syarikat kami telah melahirkan ramai founder bukan sahaja di johor malah di seluruh Malaysia serta asia tenggara. Terbuktilah jarak bukan penghalang untuk anda menjadi founder. Oleh itu, sila hubungi kami! Kami dengan senang hati akan menyediakan katalog pelbagai produk kepada anda pada bila-bila masa!

Exit mobile version