Site icon Bina Produk Jenama Sendiri di Kilang OEM

Produk Oem Foundation Malaysia

produk oem foundation - kilang jenama sendiri

Sebagai founder kita pasti ingin yang terbaik untuk produk yang dihasilkan samada dari segi paparan (design) dan kualiti produk. Bagi produk kosmetik pula kualiti produk merupakan fakto utama menentukkan samada produk tersebut dapat dijual atau tidak. Artikel kali ini saya akan memaparkan proses pembuatan produk oem foundation di kilang kosmetik UMZ Bioline Manufacturer.

Pengenalan

Langkah pertama memasuki kilang kosmetik ini anda akan disambut oleh pengurus kilang kosmetik iaitu En Nazeri yang bertanggungjawab penuh di Kawasan kilang kosmetik ini.

Saya akan membawa anda untuk pergi lebih dalam iaitu di kawasan proses produksi  di jalankan. Anda akan melihat Kawasan yang sentiasa bersih & teratur hal ini kerana ia akan dapat menjamin bahawa produk yang kami keluar dalam keadaan bersih dan selamat. Anda juga dapat melihat terdapat beberapa section dibahagikan yang mempunyai tugas-tugas yang berbeza. Contohnya:

Kali ini kita akan melihat pula mesin -mesin yang menjadi watak penting dalam membina produk kosmetik yang terbaik dan berkualiti tinggi. Paparan video ini menunjukan proses pembuatan produk oem foundation.

Bagaimana Kami Berkerja?

Setiap order yang kami terima akan merangkumi beberapa langkah bagi memastikan perjalanan produksi sesuatu produk kosmetik tersebut berjalan dengan lancar.

Langkah yang terlibat iaitu:

Pengeluaran Dalam Kuantiti Besar.

Kami mempunyai 4 mesin yang dapat membangunkan pelbagai jenis oem foundation mengikut permintaan pelanggan. Penggunaan mesin-mesin ini membantu kami menghasilkan produk oem foundation dalam kuantiti besar. Satu hari kami mampu untuk mengeluarkan 10k – 20k produk oem foundation.

Ini antara produk oem foundation yang sentiasa mempunyai permintaan tinggi iaitu:

Kesimpulannya

Kesimpulannya

Kami mempunyai kepakaran yang lengkap samada dari segi tenaga mahir mahupun penggunaan mesin yang bertenologi tinggi. Hal ini dapat membantu penghasilan produk oem foundation yang berkualiti tinggi. Jom pilih kami sebagai pengilang produk kosmetik anda supaya ia mampu bersaing dipasaran Malaysia ataupun luar negara.

Exit mobile version