Site icon Bina Produk Jenama Sendiri di Kilang OEM

Kilang Perfume Jenama Sendiri

perfume - produk jenama sendiri

Bina perfume jenama sendiri dengan harga & moq mampu milik disinilah tempatnya. Sebelum anda membina perfume jenama sendiri anda perlu tahu jenis perfume apa yang anda inginkan dan siapa target pelanggan anda. Ini antara kategori perfume yang selalu digunakan antaranya :

Pengilang Perfume Jenama Anda

Penglibatan Idea Dari Pelanggan

Mencari kilang perfume yang menawarkan harga & moq mampu milik. Umz bioline manufacturer sdn bhd adalah pengilang yang tepat untuk membantu anda untuk memulakan perniagaan ini. Kami juga menghasilkan perfume dengan pelbagai bauan yang menarik serta tahan lama. Anda mempunyai idea atau contoh bauan yang anda suka kami sentiasa mengalukan penglibatan anda dalam menghasilkan formulasi yang diingini.

Boleh Digunakan Tanpa Was-was

Kami adalah pengeluar produk perfume bumiputera yang mempunyai pengiktirafan halal dari kerajaan malaysia. Setiap bahan -bahan yang digunakan adalah mengikut piawaian yang telah ditetapkan oleh halal dan KKM. Setelah perfume anda ini siap untuk dikeluarkan kami akan membantu mendaftarkan produk anda ini supaya ia dapat dipasarkan secara meluas.

Botol & Pembungkusan Yang Cantik Serta Menarik

Terdapat banyak pilihan botol yang anda inginkan samada berbentuk bulat, empat segi, dan sebagainya. Selain itu anda juga boleh memilih isian isipadu yang diingini bermula daripada 10ml – 30ml semua kami boleh buat. Bagi rekabentuk pembungkusan pula biasanya kami akan meminta pandangan dari pelanggan apa yang mereka mahukan. Anda perlu tahu pembungkusan ini amat penting untuk sesuatu produk supaya ia dapat menarik minat pembeli. Oleh itu kami sentiasa akan menghasilkan rekabentuk pembungkusan yang cantik dan beremosi.

UMZ Shop Kini Dibuka

Kini produk keluaran UMZ Bioline Manufacturer boleh di beli online di UMZ Shop dengan harga runcit dan kualiti terbaik daripada kami.

Exit mobile version