Site icon Bina Produk Jenama Sendiri di Kilang OEM

Perkhidmatan OEM Perak Tahun Ini

Perkhidmatan OEM (Perak) - kilang oem

Perkhidmatan kilang OEM Perak yang dimaksudkan di sini adalah kami menyediakan perkhidmatan membantu anda membina produk jenama sendiri walaupun anda berada di perak mahupun dimana sahaja. Founder tidak perlu risau dengan perkhidmatan ini segala prosess untuk membangunkan produk adalah fleksibel bermula dari perbincangan sehinggalah penghantaraan.

Apakah dimaksudkan perkhidmatan yang fleksibel?

Masa kini semua urusan dilakukan dalam bentuk digital oleh itu segala prosess yang dimaksudkan ialah:

Perkhidmatan kilang oem melalui UMZ BIOLINE MANUFACTURER SDN BHD.

Kami adalah pengilang produk kosmetik, minuman kesihatan, ubat tradisional yang bertapak di ulu tiram johor. Kami kilang yang sentiasa fleksibel dalam membantu founder membangunkan produk mereka. Hal ini kerana, majoriti usahawan yang kami lahirkan bukan hanya di johor sahaja malahan berada di seluruh Malaysia serta meliputi Asia tenggara.

Antara produk yang kami tawarkan ialah:

  1. Kosmetik
  2. Penjagaan muka
  3. Penjagaan rambut
  4. Produk minuman
  5. Produk penjagaan bayi

Penutup

Bagi permulaan UMZ BIOLINE MANAUFACTURER SDN BHD adalah pilihan yang terbaik untuk anda menceburi bidang produk jenama sendiri ini. Kami akan membantu anda dari peringkat formulasi persampelan sehingga produk siap sepenuhnya. Sama ada anda jauh atau dekat kami akan sentiasa memenuhi permintaan dalam bina jenama sendiri. Hubungi kami segera.

Exit mobile version