Site icon Bina Produk Jenama Sendiri di Kilang OEM

Perkhidmatan Jenama Sendiri Putarajaya Tahun Ini

Perkhidmatan OEM (Putarajaya) - kilang oem

Perkhidmatan kilang oem di Malaysia yang mempunyai liputan meluas di serata negeri dan berpengalaman lebih 15 tahun dalam industri oem ia adalah UMZ BIOLINE MANUFACTURER SDN BHD yang berada di ulu tiram johor sentiasa sedia untuk memberi perkhidmatan kepada pelanggannya di seluruh Malaysia. Contohnya  usahawan yang berada di putrajaya mesti akan mencari OEM putrajaya untuk memudahkan mereka, namun masalah yang sering terjadi ialah pilihan yang ada terhad atau kilang yang sedia ada tidak dapat memenuhi permintaan anda. Tidak salah rasanya untuk anda lebih berani untuk mencari perkhidmatan kilang oem diluar kawasaan. Jika anda masih tiada pilihan mari bermula bersama kami.

Membina Produk Kesihatan Dan Kecantikan.

Kita sedia maklum jika di lihat di pasaran produk kesihatan dan kecantikan sering sold out. Hal ini kerana produk ini mensasarkan wanita sebagai target pasaran kerana kuasa beli wanita yang amat tinggi.

Sebagai seorang usahawan yang sentiasa cuba mengintai peluang ini sebagai landasan untuk mereka mencuba membangunkan produk kesihatan dan kecantikan jenama sendiri. Namun produk ini adalah sensitive yang memerlukan permerhatian yang sangat teliti dalam penghasilannya. Selain itu bahan yang akan digunakan dalam produk ini juga perlu dipilih dengan teliti supaya pengguna mengalami risiko yang boleh membahaya mereka. Jika masalah ini berlaku founder juga akan terkesan.

UMZ BIOLINE MANUFACTURER SDN BHD Pengilang Produk

Kami adalah pengilang untuk produk kosmetik, minuman kesihatan, ubat tradisional yang berstatus GMP. Kami mempunyai kepakaran dalam membangunkan produk kesihatan dan kecantikan yang dihasilkan berasaskan ramuan semula jadi. Dicipta khas untuk kegunaan lelaki dan Wanita di asia.

Antara produk kesihatan dan kecantikan yang kami tawarkan.

Penutup

Untuk membina produk jenama sendiri anda perlu pilih kilang yang tepat dan menawarkan perkhidmatan full service iaitu bermula dari persamplenan hingga pendaftaran di buat oleh kilang tersebut supaya prosess penghasilan produk itu lebih cepat, mudah dan selamat, semua ini ada boleh perolehi dengan memilih kilang kami.

Exit mobile version