Site icon Bina Produk Jenama Sendiri di Kilang OEM

Perkhidmatan Kilang Jenama Sendiri Selangor Tahun Ini

Perkhidmatan OEM (Selangor) - kilang oem

Selangor negeri perindustrian yang sangat berpengaruh di Malaysia namun industri OEM tidak terlalu popular disana. Hal ini, menyebabkan masyarakat Selangor mencari option di tempat lain untuk membuat produk. Oleh itu, sebelum anda pilih kilang melalui perkhidmatan kilang OEM Selangor untuk membina produk anda banyak faktor yang perlu anda teliti dengan lebih terperinci bagi memastikan produk yang di keluarkan berjaya di pasaran.

Faktor memilih pengilang OEM

Jika anda baru sahaja ingin melibatkan diri dalam industri ini anda perlu pilih pengilang yang mempunyai ciri-ciri seperti di bawah :

Bahan-Bahan di dalam produk.

Selain faktor diatas yang perlu dipertimbangkan, faktor yang paling utama perlu di perhatikan ialah bahan – bahan yang di gunakan dalam produk. Hal in penting untuk menjamin keselamatan pengguna. Oleh itu sebagai founder anda perlu memastikan bahawa bahan-bahan yang digunakan untuk menghasilkan formulasi adalah 100% bahan-bahan semulajadi yang diluluskan penggunaannya oleh Kementerian Kesihatan Malaysia.

Pilih UMZ BIOLINE MANUFACTURER SDN BHD Sebagai Kilang OEM Pertama Anda.

Selain itu, jika anda masih belum berjumpa dengan perkhidmatan kilang OEM Selangor yang sesuai anda jangan risau sekarang anda berada di website yang betul. Mari saya kongsi kenapa UMZ BIOLINE MANUFACTURER SDN BHD perlu menjadi sebagai pengilang OEM pertama anda.

  1. Kami mempunyai pengalaman selama 15 tahun dalam industri OEM ini. Kilang ini diiktiraf oleh GMP.
  2. Penggunaaan teknologi yang terbaru dalam penghasilan produk. Hal ini mampu menghasilkan sample yang berkualti.
Exit mobile version